Ľahký zárobok

Už mnoho obyčajných ľudí prišlo nato, že ľahký zárobok sa zháňa ťažko. Veď keby to bolo jednoduché, behali by tu tisíce milionárov. A to sa v dnešnej dobe rozhodne povedať nedá. No peniaze sú pre všetkých veľmi dôležité. Preto si niektorí ľudia stále hľadajú nové spôsoby zárobku. Najlepšie by však bolo, keby ten zárobok bol čo najľahší. A o takomto zárobku pojednáva nasledujúci prípad.


Marek bol mladý kuchár. No jeho platové podmienky mu samozrejme nevyhovovali. Zarábal 400€ a v práci trávil viac času, než skutočne chcel. Preto túžil po zmene. Jeho život mu pripadal nenaplnený. Myslel si, že stojí stále na tom istom mieste. Nech urobí čokoľvek, nič tým nezmení. Lenže nemal na výber. Nič iné okrem varenia robiť nevedel. Z tohto dôvodu sa na internete pokúšal nájsť nejaký ľahký zárobok.

„Nemať peniaze núti ku všetkému.“ – Johann Nepomuk Nestroy

Cesta k ľahkému zárobku

Netrvalo dlho a jeden takýto spôsob našiel. Boli to klikačky. Našiel web, na ktorom bol človek, ktorý prostredníctvom svojej stránky hľadal ľudí, ktorých by zaregistroval pod seba. On by z toho mal províziu a zaregistrovaný človek by dostal možnosť klikať na reklamy a zato by dostával zaplatené.

Neboli to vysoké čiastky, no aj tak to znelo zaujímavo. Ak chcel viac peňazí, musel si pod seba zaregistrovať ďalších ľudí. Takzvaných referalov. Tento systém bol založený na čistej pyramíde. To znamená, že ten na vrchu pyramídy profitoval z celého systému najviac. No Marek si pod seba ľudí nehľadal. Zato si hľadal stránky, ktoré umožňujú klikať na reklamu.

„Pamätajte si, že čas sú peniaze.“ – Benjamin Franklin

Pre vidinu rýchleho zárobku sa zaregistroval hneď na niekoľkých klikacích stránkach. Denne zvykol klikať na reklamy približne hodinu. To mu ešte viac ukrojilo z jeho zvyšného času. Po mesiaci dohromady naklikal vyše 60€, čo ho tešilo. Keď dosiahol výplatné minimum, požiadal o vyplatenie svojej odklikanej odmeny.

Tešil sa ako malé dieťa, no prišiel šok. Nedostal ani jeden cent. Jediný kto mohol v tomto prípade zarobiť, boli weby umožňujúce klikať na tie reklamy. Totiž to za každý jeden klik na reklamu, platili reklamné spoločnosti prevádzkovateľovi reklamného webu odmenu.


Marek bol veľmi nahnevaný. Stálo ho to dosť času a takto to dopadlo. Ubehlo niekoľko mesiacov. V jeden piatkový večer zbadal na Facebooku ďalšiu zaujímavú reklamu. Klikol na ňu a pustil sa do čítania článku.

Pútavá reklama

Článok pojednával o mužovi, ktorý bol milionár, pretože za svojich študentských čias prišiel na spôsob, ako vyhrávať v internetovom kasíne. Konkrétne išlo o ruletu. V článku bol pekne napísaný príbeh, ako sa mužovi drasticky zmenil život. Ako si ho užíva, pretože vyhráva niekoľko sto dolárov denne.

„Peniaze často stoja príliš veľa.“ – Ralph Waldo Emerson

V článku vysvetlil postup, kde treba stále svoje peniaze vsádzať na jednu farbu. Že internetovú ruletu riadi určitý algoritmus, ktorý funguje podľa určitých pravidiel a to je jeho slabé miesto. Hneď tam aj vložil tri odkazy na internetové kasína, v ktorých tento trik funguje.

Znelo to veľmi zaujímavo a lákavo. Marek zhltol návnadu aj s navijakom. Naučil a natrénoval si postup. Na druhý deň sa zaregistroval na jednej z ponúknutých stránok. Vložil vklad a začal hrať. No situácia sa nevyvíjala tak, ako bolo napísané v článku. Po pol hodine stihol prehrať polovicu svojho mesačného platu. Cítil sa tak, akoby práve dostal silnú facku. Nechápal, ako je to možné. Veď podľa toho článku raz musí padnúť tá istá farba. No v skutočnosti nemusí. Môže padnúť aj niekoľko krát za sebou opačná farba a človek prehrá celý svoj vklad.

„Vlastné peniaze sa zarábajú ťažko, cudzie ľahko.“ – Milan Kenda

V skutočnosti ten článok fungoval! Dokonale fungoval pre internetové kasíno. Pretože cieľom kasín je zarobiť a nie prehrávať. Samozrejme musia aj niečo prehrať, aby pôsobili vierohodne. No hlavným zámerom kasín je v prvom rade zarábanie peňazí. Keby nezarábali, nemalo by význam prevádzkovať kasíno.

Tá reklama na Facebooku neslúžila nato, aby prilákala množstvo výhercov. Slúžila nato, aby prilákala čo najviac ľudí pod vidinou ľahkého zárobku, ktorí tam utratia balík peňazí.

Čo by sa stalo, keby tisíce ľudí z FB uplatňovali tento trik? Kasíno by skrachovalo, pretože by ľudia vždy vyhrávali.

Čo sa však stane, keď tisíce ľudí z FB vďaka manipulatívnej reklame prehrajú tisíce eur? Kasíno dosiahne svoj cieľ.


Chcú na vás zarobiť?

Ako teda v reálnom živote zistíte, že na vás chcú zarobiť? Podmienky splnenia úlohy budú veľmi jednoduché! Napríklad sms súťaže v televízií o nejakú vecnú cenu. V sms musíte uviesť správnu odpoveď na otázku, napríklad A, alebo B. Ak odpoviete správne, automaticky postupujete do žrebovania, kde tú cenu môžete vyhrať.

„Nádej za peniaze nekupujem.“ – Marcus Terentius Varro Reatinus

Zarobiť na vás chcú vtedy, ak je odpoveď na otázku veľmi ľahká. Ak bude jednoduchá, veľké množstvo ľudí sa zapojí a pošle sms-ku. Čím ťažšia otázka, tým menej ľudí sa zapojí. To je jednoducho priama úmernosť. Im nejde o to, aby ľudia odpovedať nevedeli. Ide im o to, aby čo najviac ľudí tú sms poslalo. To dosiahnu jedine veľmi jednoduchou úlohou, ktorú pochopia ľudia v širokom inteligenčnom spektre.

Ľahký zárobok

Keď natrafíte na nejakú zaujímavú a jednoduchú ponuku ukazujúcu na ľahký zárobok, zamyslite sa nad tým a urobte jednu vec. Vyhľadajte si na internete čo najviac informácií, spojených s touto ponukou. Čím viac pozitívnych ohlasov nájdete, tým lepšie. No tu si však dávajte pozor na slová chvály iba od jedného človeka. Môže to byť iniciátor tej ponuky. Oveľa lepšia je diskusia s množstvom komentujúcich ľudí. Rozhodne si dávajte pozor vtedy, ak o ponuke nenájdete nič. Hľaďte aj nato, či od vás vyžadujú nejaké peniaze.


Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho! Možno tým niekoho potešíte.

Páči sa vám reflektor812? Dokážte to!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *